sobota, 9 listopada 2013

KeraBond od Chenice - rekonstrukcja włosów po inwazyjnych zabiegach.


Co to takiego i jak to odkryłam?

Mam włosy zupełnie proste, kompletnie nie podatne na jakiekolwiek kręcenie, bardzo ładne (łuski zamknięte), błyszczące, ale cienkie, szybko okapujące i bardzo przetłuszczające (wymagają codziennego porannego mycia). I zapragnęłam trwałej, niestety okazała się porażką. Musiałam zrobić tzw. odwrócenie trwałej (mało kto wie, ale jest to możliwe; opis wkrótce). Efekt był taki, że włosy zniszczyły się bardzo, także poszukiwałam zabiegów i kosmetyków, które "uratują" moje włosy. Byłam praktycznie pewna, że jeśli włosy trochę odrosną, będę musiała je drastycznie obciąć. Ale nie musiałam :):) Wszystko zawdzięczam zestawowi KeraBond od firmy Chenice.

Zestaw do 3-fazowej rekonstrukcji włosów, składa się z :
  • szamponu otwierającego łuskę włosa HYDRO-KERATIN SZAMPON - 250 ml

  • olejku multiwitaminowego MULTI - VITAMIN OIL - 200 ml

     
  • maseczki odbudowującej - KERABONDING MASK  - 150 ml


Jest to rewelacyjny zestaw. Dzięki niemu zachowałam swoje włosy i powoli wracają one do stanu jak sprzed zabiegu. Kosmetyki mają działanie piramidalne, oznacza to, że już po pierwszym użyciu mamy poprawę kondycji włosów, ale wraz z długością stosowania efekt jest spektakularny.

Zestaw polecam wszystkim, którzy zniszczyli włosy zabiegami takimi jak: trwała ondulacja, rozjaśnianie, czy bardzo częste prostowanie włosów. Polecam także osobom, które z natury mają suche i porowate włosy.

Szampon rzeczywiście otwiera łuski włosów, podczas mycia czuć szorstkość włosów i nie jest to raczej miłe uczucie. Szampon nadkłada się dobrze, nieźle myje włosy, optymalnie się pieni. Konsystencja jest podobna do innych szamponów. Natomiast olejek, jak sama nazwa mówi jest produktem bardzo płynnym, trzeba uważać podczas nakładania, żeby kosmetyk wylądował na włosach a nie poza nimi. Na początku uczucie jest dziwne, ale po chwili włosy są nieziemsko przyjemne w dotyku, takie śliskie. Zwieńczeniem dzieła jest maska odbudowująca. Jej konsystencja jest świetna, wystarczy niewielka ilość do pokrycia całych włosów.
Każdy z kosmetyków wg instrukcji należy stosować 1-2 razy w tygodniu po kilkanaście minut. Ja jednak używam raz w tygodniu i kosmetyki "przetrzymuje" w cieple pod ręcznikiem. W efekcie włosy są cudowne!! Po wysuszeniu czuć taką miękkość i jakby delikatną wilgotność, co potwierdza, że włosy są świetnie nawilżone.

Kosmetyki są dosyć wydajne, ale żeby odbudować włosy początkowo należy stosować ok 3 razy w tygodniu, także trzeba się liczyć, że taki zestaw starczy na ok 2-3 miesiące. Później w celu podtrzymania efektu można stosować raz na tydzień, wtedy spokojnie zestaw posłuży nam około pół roku.

A teraz cena, chyba najtaniej w tym momencie można dostać ten zestaw w sklepie warszawskim, prowadzą sprzedaż wysyłkową również - 119,90 zł. 
Ja na początku skusiłam się na tańsze rozwiązanie i zakupiłam 2 zestawy próbek na allegro w cenie 9,90 zł każdy z zestawów. Jednak po wykorzystaniu pobiegłam po normalnej wielkości kosmetyki.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz