środa, 20 listopada 2013

Suplementy Biotebal i Vitapil.

O suplementacji słyszy się dużo... szukamy jej głownie z powodu wypadających włosów czy łamliwych paznokci. Chciałam Wam powiedzieć co pomogło mi w doprowadzeniu do naprawdę fajnego stanu moich włosów i paznokci, a przy okazji także rzęs, brwi i samego wyglądu skóry.

Pierwszym preparatem o którym chcę napisać to Biotebal 5 mg. O tym suplemencie dowiedziałam się od koleżanki, która brała go po ciąży (w tym okresie cierpi się na wzmożone wypadanie włosów) i jej pomogło. Spróbowałam pierwszy raz ok rok temu. Efekt genialny, włosy przestały wypadać, stały się mocne, pełne blasku, a paznokcie zaczęły szybciej rosnąc, przestały się łamać i "zadzierać", widocznie zarysował się biały odrost paznokcia (wyglądało to jakbym miała cały czas francuski manicure). Aktualnie od ok miesiąca powtarzam kurację (zawsze staram się ją robić na jesieni). Kuracja u mnie wygląda tak, że przez 90 dni przyjmuję preparat Biotebal, jedną kapsułkę dziennie, ja biorę rano po śniadaniu. Biotebal nie jest najtańszym preparatem, zwykle dostępny jest w cenie ok 40 zł za 30 tabletek. Jednak trafiłam na fajną aptekę internetową, gdzie kosztuje on 25 zł. Link tu.

Dodatkowo wspomagam się preparatem Vitapil w tej samej aptece to kosz w okolicy 16 zł za miesieczną kurację (tym preparatem wspomagam się tylko przez pierwszy miesiąc), ale widziałam w innych aptekach ze potrafi on kosztować ok 45 zł. Także uważajcie na ceny! Warto szukać!

Pamiętajcie - suplementy można przedawkować, wtedy efekt jest odwrotny do pożądanego! Z reguły powinno się przyjmować tylko jeden suplement w danym czasie. Ja sprawdziłam, że najlepszy efekt jest kuracja Biotebalem ze wspomaganiem Vitapilem, ale na każdego może inaczej zareagować taka kuracja.

Uwaga na inne suplementy. Stosowałam już: Silica, Merz specjal, SkrzypoVita, Bio-cynk i wiele wiele innych. Efekty bywały raz lepsze raz gorsze. Jednak to co pomogło na moje bardzo wypadające włosy i strasznie zniszczone paznokcie (po tipsach) to Biotebal i Vitapil.

Jest jeszcze coś co aplikowałam jedynie na zewnątrz włosów i paznokci - to keratyna w kapsułkach takich rybkach, codziennie jedną kapsułkę wcierałam na noc we włosy, a połowę drugiej w paznokcie. 24 kapsułki zakupiłam za niespełna 15 zł na allegro - szczerze polecam osobę od której zakupiłam to, ponieważ towar jest oryginalny, a przesyłka gratis.

Powodzenia w doprowadzaniu włosów i paznokcie :) jesień jest najlepszym czasem na regenerację!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz